3+1 tips για καλύτερη ευλυγισία

ευλυγισία

Η ευλυγισία είναι ένα σημαντικό μέρος της γυμναστικής σας. Αν πάρετε ως κύρια κριτήρια ότι κάνοντας ασκήσεις για να τεντώσετε το σώμα σας, αυξάνετε το επίπεδο της φυσικής σας κατάστασης, αποφεύγετε τους τραυματισμούς και έχετε σωστή στάση σώματος, θα συνειδητοποιήσετε πόσο υποχρεωτικές είναι οι συγκεκριμένες ασκήσεις. Από τους ειδικούς συστήνεται να κάνετε καθημερινά ασκήσεις stretching μέχρι το σημείο που αντέχετε. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να ξεπερνάτε τα όρια των αντοχών σας. Παρακάτω, σας παρουσιάζουμε πότε είναι η ιδανική στιγμή μέσα στη μέρα για να κάνετε αυτές τις ασκήσεις και να νιώσει το σώμα σας την ευλυγισία που χρειάζεται. 

Όταν ξυπνάτε το πρωί

Είναι σημαντικό να τεντώνεστε και να ενεργοποιείτε την ευλυγισία σας. Κάνετε χαλαρές ασκήσεις stretching και δώστε στο σώμα σας τη σωστή στάση.

ευλυγισία

Μην παραλείπετε τις ασκήσεις πριν και μετά την άσκηση

 Αν θέλετε να αποφύγετε τραυματισμούς και τους πόνους στο σώμα σας μετά από κάποια δύσκολη άσκηση, φροντίστε πριν και μετά τη γυμναστική σας να έχετε κάνει ασκήσεις stretching.

Συνδυάστε το stretching με yoga ή pilates

 Είναι δύο είδη γυμναστικής που προσφέρουν στο σώμα την ιδανική ευλυγισία. Έστω μία ή δύο φορές την εβδομάδα, παρακολουθήστε μαθήματα yoga ή pilates. Εκτός από όλα τα άλλα θα αποκτήσετε και σωστή στάση σώματος.

ευλυγισία

Επικεντρωθείτε σε σημεία που χρειάζονται περισσότερη δουλειά 

 Ο κάθε άνθρωπος μπορεί να καταλάβει ποια μέρη του σώματος του χρειάζονται μεγαλύτερη προσοχή. Συνήθως οι ώμοι είναι το μέρος που θέλει ιδιαίτερες ασκήσεις stretching.

Διαβάστε ακόμη:

Χαλάρωση: 6+1 τρόποι να την πετύχετε

Κυκλική προπόνηση: Πώς να φτιάξετε πρόγραμμα μόνοι σας