|Saturday, November 25, 2017
Bρίσκεστε: Home » FITNESS » Πάμε για σκι;

Πάμε για σκι; 

ski
Μήπως πριν επιδοθείτε στο συναρπαστικό χειμερινό σπορ χρειάζεται μία προετοιμασία;
Είναι ο καιρός κατάλληλος πια για εξορμήσεις στα χιονοδρομικά κέντρα. Και φυσικά οι λάτρεις του σκι το γνωρίζουν καλύτερα απ’ όλους. Πρόκειται για ένα άθλημα λοιπόν, που εκτός από τους φανατικούς έχει και ευκαιριακούς θαυμαστές που δεν διστάζουν να το δοκιμάσουν.

 

Σύμφωνα με τον γυμναστή Russell Bateman πριν ξεκινήσει κάποιος να πάει για σκι χρειάζεται η κατάλληλη προετοιμασία. Επιτυχώς την παρομοιάζει με την προετοιμασία της βαλίτσας για ένα ταξίδι. Όπως ακριβώς φροντίζει κανείς να έχει όλα τα απαραίτητα κομφόρ για το ταξίδι, ακριβώς το ίδιο πρέπει να κάνει και με το σώμα του, δηλαδή να το προετοιμάσει κατάλληλα προς αποφυγή ανεπιθύμητων τραυματισμών την ώρα που κανείς απολαμβάνει το αγαπημένο του άθλημα.

 

Αρχικά πρέπει να ξεκινήσει κανείς με βαθιά καθίσματα. Η στάση του σώματος είναι παρόμοια με αυτή που έχει όταν κάνει κανείς σκι και βοηθάει στην ενδυνάμωση των γλουτών και στη σωστή λειτουργία της κλείδωσης στο γόνατο. Οι πολλές επαναλήψεις προσφέρουν μεγαλύτερη αντοχή, απαραίτητη για το συγκεκριμένο άθλημα.

 

Ακόμα μία άσκηση που βοηθάει είναι η κίνηση του ποδιού με επαναλήψεις από την εξής στάση: Αφού καθίσετε στα γόνατα, ακουμπήστε τις παλάμες στο πάτωμα και ξεκινήστε να σηκώνετε το ένα πόδι ψηλά χωρίς να χαλάσετε την ορθή γωνία. Επαναλάβετε αρκετές φορές (ανάλογα με τη φόρμα σας) και συνεχίστε με το άλλο πόδι. Φυσικά παραπάνω από ένα σετ επαναλήψεων θα προσφέρει καλύτερα αποτελέσματα.

 

Τέλος, ακόμα μία άσκηση που θα σας φανεί χρήσιμη είναι οι αναπηδήσεις με την στρέψη του κορμού από τη μέση και πάνω, εναλλάξ, δεξιά κι αριστερά. Προσοχή όμως, η προσγείωση να γίνεται σε λυγισμένα γόνατα για να αποφύγετε τραυματισμούς στα γόνατα.

 

“Ζεσταθείτε” και ξεκινήστε τις βόλτες στο χιόνι!

 

Πηγή: thesbcollective.com

Share via email

Add a Comment

You must be logged in to post a comment.