|Tuesday, October 22, 2019
Bρίσκεστε: Home » ΥΓΕΙΑ & ΔΙΑΤΡΟΦΗ » Μενού για να νικήσεις την κατάθλιψη των γιορτών!

Μενού για να νικήσεις την κατάθλιψη των γιορτών! 

lack-of-nutrients-in-diet-ups-depression-risk
Κάποιες τροφές επηρεάζουν θετικά τον εγκέφαλό μας, ο οποίος εκκρίνει ουσίες ευεξίας και αντιστρές που ονομάζονται ενδορφίνες, όπως η σεροτονίνη, μια αντικαταθλιπτική ορμόνη, και ουσίες τονωτικές, όπως η αδρεναλίνη και η ντοπαμίνη.

 

Ένα μενού κατά της θλίψης των γιορτών;  Φτιάξε το δικό σου μενού «εκτόξευσης» της διάθεσης σύμφωνα με τις συμβουλές της δρος Μαρίας Μισιρλή. Το καλύτερο; Είναι επιπλέον και αντιγηραντικό επειδή περιέχει πολλά αντιοξειδωτικά! Δύο σε ένα!

 

Πρωινό
1 μεγάλο ποτήρι νερό πλούσιο σε μαγνήσιο
Μία δόση πρωτεΐνης σε φυσική ή αφυδατωμένη μορφή
Φυσικό χυμό γκρέιπφρουτ με ακτινίδιο και ξηρούς καρπούς, τεμαχισμένο σε κομμάτια και ολικής αλέσεως δημητριακά

 

Δεκατιανό
Φρουτοσαλάτα (με βατόμουρα, ακτινίδια, μπανάνα)

 

Μεσημεριανό
Φιλέτο γαλοπούλας με άφθονα αρωματικά στο γκριλ με ρύζι ολικής αλέσεως, ελαιόλαδο, κόκκινη πιπεριά, πιπερόριζα, σπανάκι, σαλάτα

 

Απογευματινό
1 κομματάκι μαύρη σοκολάτα με 75% κακάο ή 2 καρότα μικρά

 

Βραδινό
Λαχανικά στο γκριλ, με ελαιόλαδο, φιλέτο τόνου ή σολομού με σάλτσα από λάδι και λεμόνι, λίγο σαφράν, 2 φρυγανιές ολικής αλέσεως

 

 

Share via email

Add a Comment

You must be logged in to post a comment.