|Tuesday, September 17, 2019
Bρίσκεστε: Home » ΥΓΕΙΑ & ΔΙΑΤΡΟΦΗ » Φυσική αποτοξίνωση: Πώς θα τονώσουμε τον οργανισμό μας τρώγοντας!

Φυσική αποτοξίνωση: Πώς θα τονώσουμε τον οργανισμό μας τρώγοντας! 

woman-detox-megali-polaroid

Δεν χρειάζεται να αλλάξετε τελείως διατροφικές συνήθειες για να επιτύχετε την αποτοξίνωση του οργανισμού σας.

Οι διατροφολόγοι υποστηρίζουν ότι τρεις εβδομάδες είναι αρκετές για να αποτοξινωθεί ο οργανισμός μας, πράγμα που σημαίνει ότι μέσα σε αυτό το διάστημα θα απομακρυνθούν οι βλαβερές ουσίες και θα βελτιωθεί η κυκλοφορία.

Με αυτόν τον τρόπο θα βοηθήσετε στην καλύτερη λειτουργία του πεπτικού σας συστήματος, ενώ ταυτόχρονα θα αποβάλλετε τοξικές ουσίες που παρεμποδίζουν τη σωστή λειτουργία των οργάνων γενικότερα.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, υπάρχουν συγκεκριμένες κατηγορίες τροφών που μπορούν να βοηθήσουν στην όλη διαδικασία.

-Οι ξηροί καρποί, όπως είναι για παράδειγμα τα αμύγδαλα, τα καρύδια και τα φυστίκια αποτελούν την ιδανικότερη τροφή για τη βελτίωση της λειτουργίας του πεπτικού συστήματος.

Προϋπόθεση είναι, βέβαια, να μην είναι πολύ αλατισμένα για να μην επιβαρύνουν την υγεία μας με την πιθανότητα εμφάνισης καρδιακών παθήσεων.

-Τα φρέσκα λαχανικά είναι, επίσης, μία πολύ καλή επιλογή.

Το μαρούλι, το λάχανο, το σπανάκι, το μπρόκολο, το κουνουπίδι καθώς επίσης και τα λαχανάκια Βρυξελλών συνιστώνται ανεπιφύλακτα όταν κάποιος αποφασίσει να αποτοξινώσει τον οργανισμό του.

Τα κρεμμύδια είναι ακόμα μία καλή λύση, γι’ αυτό προτείνεται να τα προσθέτουμε στα φαγητά, τις σαλάτες και τις σούπες.

-Από εκεί και πέρα, έχει διαπιστωθεί ότι η δράση των οσπρίων είναι ιδιαίτερα ευεργετική για τον “καθαρισμό” του οργανισμού μας.

Τα φασόλια, οι φακές, ο αρακάς είναι τροφές που πρέπει ούτως ή άλλως να περιλαμβάνονται στη διατροφή μας, πολύ περισσότερο δε όταν ακολουθούμε ένα πρόγραμμα αποτοξίνωσης.

Πολύ σημαντικό ρόλο στην όλη προσπάθεια παίζουν και τα φρούτα, χωρίς περιορισμό σε συγκεκριμένα είδη.

Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι όλα τα παραπάνω οφείλουν να συνδυαστούν με την κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων νερού, περίπου 2-3 λίτρα την ημέρα.

-Τέλος δεν θα πρέπει να ξεχνάμε επίσης και το τσάι, αν και θα πρέπει να προτιμώνται είδη που δεν περιέχουν καφεΐνη, όπως είναι για παράδειγμα το πράσινο τσάι.

Πηγή: radar.gr

Share via email

Add a Comment

You must be logged in to post a comment.