|Thursday, September 19, 2019
Bρίσκεστε: Home » FITNESS » 3 επιστημονικά κόλπα στην άσκηση αλλάζουν το σώμα!

3 επιστημονικά κόλπα στην άσκηση αλλάζουν το σώμα! 

How-To-Jump-Higher-Exercises
Απλά και επιστημονικά τεκμηριωμένα tricks που θα αλλάξουν το σώμα σου χωρίς κόπο!
 
Θέλεις να Αδυνατίσεις; Γυμνάσου το Πρωί! 

Σε νέα μελέτη αποκαλύπτεται πως η πρωινή προπόνηση μειώνει την επιθυμία σου για φαγητό. Πηγή: Ιατρική & Επιστήμη στα Αθλήματα & την Άσκηση (MSSE)
Σάλταρε!

Αν κάνεις για 5 λεπτά πηδηματάκια (jumping jacks), θα κάψεις 46 θερμίδες και θα δυναμώσεις τα οστά σου. Βρες 15 λεπτά χρόνο στη διάρκεια της ημέρας, για παράδειγμα, 5 λεπτά το πρωί, 5 το μεσημέρι και 5 μετά τη δουλειά– και θα νιώθεις λιγότερες ενοχές που, τελικά, υπέκυψες στα πατατάκια του κυλικείου.

Πάρε Kλίση!

Έτσι είναι καλύτερα να κάνεις τις πλειομετρικές ασκήσεις για νa αυξήσεις τη δύναμή σου. Οι άνθρωποι που έκαναν επιτόπια άλματα σε επιφάνεια με κλίση 15% απέκτησαν περισσότερο δύναμη στα πόδια από αυτούς που ασκούνταν σε επίπεδη επιφάνεια. Πηγή: European Journal of Applied Physiology

Πηγή: shape.gr

Share via email

Add a Comment

You must be logged in to post a comment.