|Thursday, September 19, 2019
Bρίσκεστε: Home » FITNESS » 3 απρόσμενοι τρόποι να βελτιώσεις την άσκηση σου!

3 απρόσμενοι τρόποι να βελτιώσεις την άσκηση σου! 

woman-exercising-towel
Η διατροφή, η διάθεση και η ενέργεια σου σίγουρα επηρεάζουν τη γυμναστική σου. Υπάρχουν όμως κι άλλοι τρόποι να σιγουρευτείς ότι θα βρίσκεσαι στο μάξιμουμ των δυνατοτήτων σου πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το πρόγραμμα σου.
Πριν την άσκηση
Είναι γνωστό ότι ο καφές σου δίνει ενέργεια και σε κρατά σε εγρήγορση. Αυτό όμως δεν είναι ο μόνος λόγος για να τον προτιμήσεις πριν τη γυμναστική σου. Η καφεΐνη ενισχύει τις αντοχές σου, καθώς επιδρά στον τρόπο με τον οποίο οι μυς χρησιμοποιούν την ενέργεια του σώματος σου καθώς ασκείσαι. Έρευνες έχουν δείξει ότι η καφεΐνη κινητοποιεί το λίπος στο σώμα σου, και έτσι οι μυς μπορούν να το χρησιμοποιούν σαν καύσιμο. Αυτό σου επιτρέπει να ασκείσαι για περισσότερη ώρα καθώς το σώμα σου δεν καίει για αρκετή ώρα τους υδατάνθρακες που έχεις καταναλώσει. Απόλαυσε μια κούπα καφέ ή τσάι πριν την προπόνηση σου.

Κατά τη διάρκεια της άσκησης
Μήπως κρατάς το μπουκαλάκι του νερού όταν τρέχεις; Αυτό μπορεί να σε βοηθήσει.Έρευνα έδειξε πως οι παχύσαρκες γυναίκες που είχαν κρύα χέρια όταν γυμνάζονταν, μπορούσαν να ασκηθούν για περισσότερη ώρα, καθώς δεν ένιωθαν άβολα ή ότι ζεσταίνονταν υπερβολικά. Αν θες να δοκιμάσεις αυτό το κόλπο, πρόσθεσε λίγα παγάκια στο μπουκαλάκι σου πριν ξεκινήσεις την προπόνηση σου.

Μετά την άσκηση
Οι πόνοι στους μυς είναι συνηθισμένο πρόβλημα μετά την άσκηση. Αυτό ίσως να σε εμποδίζει να κάνεις την έντονη προπόνηση που θα ήθελες. Εκτός από το μασάζ και το ζεστό μπάνιο υπάρχουν και άλλοι τρόποι να μειώσεις τους πόνους. Αν πιεις χυμό από κεράσια (ή φας κεράσια), πριν και μετά την προπόνηση σου, αυτό θα βοηθήσει στη μείωση των πόνων και του πιασίματος.

Πηγή: shape.gr

Share via email

Add a Comment

You must be logged in to post a comment.